Inschrijven voor deelname

Hoe gaan wij om met corona en vergunningen

Natuurlijk zijn wij verplicht om onder een vergunning te werken. Wollig Landleven heeft vorig jaar onder corona nog evenementen georganiseerd en we weten dus wat moet, mag en kan zodra evenementen weer mogen. Onze vergunningaanvragen zijn ingediend om tijd te winnen, de behandeling duurt namelijk 2 maanden. Het is van belang om te weten of er voldoende deelnemers zijn voor de evenementen, daarom een vriendelijk verzoek wel direct in te schrijven bij interesse. Wij factureren kort voor een evenement, alle data afzonderlijk en dus pas na vergunning verlening. Je inschrijving is wel bindend indien er toestemming is. Alle evenementen zijn dus onder voorbehoud. 

Leuk dat je wilt deelnemen aan Wollig Landleven. Hieronder vindt je inschrijfformulier. Vul deze a.u.b. zo volledig mogelijk in en druk vervolgens op verzenden. Zodra je het formulier verzonden hebt ontvangt je direct een bevestiging van ontvangst in beeld en per mail.  Wij factureren pas enkele weken voor aanvang van de markt. De factuur wordt via mail verzonden. Houdt u a.u.b. uw spammap in de gaten. Het gebeurd helaas regelmatig dat de mail daarin verdwijnt wat voor veel onduidelijkheid kan zorgen. 

Onze werkwijze:

Nadat je inschrijving is verzonden gaan we kijken of hetgeen je aanbiedt past binnen het concept  Wollig Landleven met de thema’s : Wol, Lifestyle, Streekproducten. Verder letten we op uitstraling en aankleding. Wij nemen contact op als we nog vragen in deze hebben. 

Via de Facebookpagina Wollig Landleven Community, houden wij je op de hoogte van alle markten etc. Er is voor gekozen om dit niet meer via de openbare Facebookpagina te doen. Het is dus belangrijk dat je je aanmeldt bij die pagina.  

De factuur voor deelname wordt enkele weken voor aanvang verzonden, je wordt vriendelijk verzocht om deze dan per omgaande te voldoen. In geval van annulering hanteren we de Algemene Voorwaarden. 

Enkele dagen voor aanvang van de markt wordt op de website een briefing  geplaatst op de pagina info deelnemers . Hierin worden alle details vermeldt en eventuele bijzonderheden. 

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn kun je ons altijd bereiken.

We zien je graag bij Wollig Landleven.

Informatie

Prijslijst 2021
  • 1 Marktkraam €50,- Maat van de kraam:420 cm x 110 cm. Inclusief grondplaats
  • Grondplaats  €10,- p/strekkende m per dag (geen btw)
  • Extra meters naast de kraam (p/m) €7,50 (geen btw)
  • Achterzeil voor kraam (4×2 m) €7,50 (incl.btw)
  • 230V € 10,- per dag (excl.btw)
  • 16A € 20,- per dag (excl.btw)
  • 32A € 30,- per dag (excl.btw)
  • Pagode tent 5×5                €195,-    (excl.BTW
  • Pagode incl. vloer              €245,-   (excl.BTW)      
  • Tafel rond Ø 85  cm           €6,50,-   (excl.BTW) 
  • Tafel rond Ø 120 cm hout  €8,50,-   (excl.BTW)
  • Tafel rond Ø 150 cm hout  €9,50      (excl.BTW)
  • Tafel rond Ø 160 cm kunstst. €10,-  (excl.BTW)
  • Tafel 80 x 120 cm                 €7,-      (excl.BTW)
  • Tafel 80 x 160 cm                 €8,-      (excl.BTW)
  • Tafel 80 x 180 cm                 €8,50   (excl.BTW)
  • Tafel 80 x 200 cm                 €9,50   (excl.BTW)
  • Luxe stoel Stackchair zwart  €2,25   (excl.BTW)   

Alle prijzen zijn exclusief BTW.

          Facebook Wollig Landleven Community

          Meldt je aan bij de Wollig Landleven Community om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen en laatste nieuws, speciale acties etc.

          Algemene Voorwaarden Wollig Landleven
          Onze kramen

          Wij maken gebruik van kwalitatief hoogwaardige kramen. Topkwaliteit, altijd schoon en goed onderhouden. Overkapping is wit. De maten zijn aangegeven.

          Spandoeken, rokken, banners etc

          Wollig Landleven bied de mogelijkheid tegen aantrekkelijk tarief uw kraam optimaal te presenteren. Zij-rok, voor-rok, achterdoek, er is van alles mogelijk. Wilt u posters of flyers of visite kaartjes gestyled in uw bedrijfsuitstraling, dat kan. Vraag gerust naar de mogelijkheden en de prijzen